Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2012 21:18 - Убихме коня
Автор: landing Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9296 Коментари: 28 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Доскоро бях слънце. Днес пак си грея, но неорганизирано и нецеленасочено такова едно, като във ваканционен режим, а не работен. Не ми се грее много- много, но трябва да поддържаме имиджа все пак, а ми се иска да стана на дъжд- тих, равен и като заваля, да не спра цяла неделя, както е казал поета. Ето, избива ме на поезия и тва хич не е на добре. Любовният мазохизъм е много коварно нещо. Унищожава самочувствието, съсипва личността и човек не може да познае коя е тая шматка дето се влачи с гробовна физиономия, отразена във витрината отсреща. Как се превърнах от силната страна в слабата? Кой би се отказал да е потребител на такава любов? Да го обичат без условия, без изисквания, кой би се отказал от приятното чувство че си способен да накараш някого да грее, само защото е с теб? Нали умиращите коне ги убиват- да не се мъчат? Вие можете ли да убиете кон? Аз не. Уж знам, че е по- правилното решение, но не бих могла, ако ще да го чакам безкрайно да умре бавно и в мъки… Нещо такова ми се случва. Не всеки може да си убие коня- колкото и да знаеш, че е по- добре за …всички. Аз се чудя отсреща защо не стрелят. Все пак чуждото животно по- лесно се гръмва, нали? Защо той не я застреля най- накрая тази пуста, агонизираща любов? За да мога после да взема сърцето си и да го отнеса на най- високия връх, през девет земи в десета, да го заключа с девет ключа, в желязна клетка, да хвърля ключа през девет морета и да го науча да плюе и хапе. И най- накрая да се отърва от всичко и спокойно да вирна краци на терасата с някоя биричка да наблюдавам хората как се обичат- отстрани, с  академичен интерес. Но засега кротко си стоя в кашата до гърлото и не смея да мръдна. Току- виж съм наклонила везната и съм се удавила и тогава мечтите ми отиват на кино.

 

 

 

Тая част беше готова отдавна, просто не ми оставаше време, пък и желание да я публикувам, когато един ден той извади пушката и я използва по предназначение. Общият ни красив и доста буен кон се строполи и издъхна. Струва ми се че този път няма да бъдат използвани средства за реанимация, както хиляди пъти до сега. Просто много инатест реваншизъм има и у двамата и много напластени обиди. И защо тогава, след като този неизбежен край го виждах отдавна, се чувствам толкова смачкана, сдъвкана и непотребна?! Защо изпитвам тревога и скръб и се чувствам нещастна, безпомощна и забравена? Усещането ми за собствената ми безпомощност и ненужност, напук на общовалидните съвети се прехвърля върху всеки, осмелил се да влезе в полето ми. Разгонвам почти успешно всички, искам да съм сама и да се самосъжалявам. Даже аурата си усещам едно сбръчкана и посиняла. Знаете ли какво е ангедония? Не? И аз не знаех до скоро, това е неспособност за получаване на удоволствие. От буквално нищо. Почнах да анализирам причините да се превърна в дрипа, аз острието, бойната единица, но явно сърцето ми е блокирало мозъка и го е пратил да пасе. Естествено никога не бих хукнала обляна в сълзи да съживявам коня, понеже той вече се въвони, но все пак? Не искам да обиждам и да насочвам омраза към убиеца на коня, защото омразата е саморазрушително чувство, трови като киселина. А просто да продължа напред ведро. Искам животът да е празник и светлина както до преди малко време. Затова каня всички влюбчиви и не толкова натурки, способни да подсмърчат десетилетия при спомена за НЕГО, също и всички мъже пострадали от вековната нужда на жената да живее в драма и сополи до колене и всичко да е от сложно по- сложно, елате и дано помогнете да успея да се измъкна за косата от дупката, че нямам ток за нищо. Приемам всякакви съвети, ритници, обиди, хапане и плюене, тъпи съвети като шопинг, екскурзии, приятели, маски с краставица са безполезни, състрадание и милосърдие- твърдо не, защото рева като пробита кофа после.




Гласувай:
23



1. divers - :)
07.10.2012 21:30
що ти требе да се луташ самотно навън по студените сокаци из реала като бездомна котка, седи си тука у блого
цитирай
2. анонимен - знаеш ли,
07.10.2012 22:49
когато обичаш истински сърцето и мозъка са в синхрон,
аз се усмихнах,разбрах,че не съм сама(!)
цитирай
3. tit - рано е...
07.10.2012 23:38
цитирай
4. susona - отрежи си косата много късо
07.10.2012 23:44
купи си кожено бельо - мръснишко
и всякакви садо мазо дрешки
щом не може отвътре навън
пробвай с отвън навътре
може да го удариш на разврат
ако не те мързи
че то и това си е чанч
а отплатата е мизерна отсекаде
:)))
иначе под секрет не вярвам в съветите за тези неща

цитирай
5. анонимен - pipinana
08.10.2012 07:04
ne komentiram
цитирай
6. kite333 - Честито за коня (без майтап)
08.10.2012 08:30
Липсваше ми.
Гледах какво си ми писала ти навремето, когато на мен ми е било кофти. Намерих това :
"Държиш в ръцете си всичко нужно, но за жалост- и много ненужно. Задача първа: Разграничавай ги,и втора: Изхвърли баласта, за да не те потопи. Дори за въздушно- капкова личност като теб :)) би трябвало да дойде времето да осъзнае изобщо на кой завой се намира "
Не знам дали ще ти помогне. Другото, което си спомням е, че идваше и ме раздрусваше яко (и виртуално) и аз се посъвземах .
Така че, конят е умрял, да живее конят, вземи се в ръце , намери отдушник и продължавай някак. Ти не може да си такава, каквато те виждам в момента , моля те. Заради себе си.
цитирай
7. landing - Разревахте ме на ранина, всичките!
08.10.2012 09:08
martosblack- подозирам емпатия, породена от личен опит. Все едно аз съм писала това. Гледам и не виждам, никакъв смисъл не намирам никъде, нещата са плоски като картинки, а не триизмерни. Винаги досега, винаги, каквото и да ми се е случвало съм намирала причини да се усмихна и да се закрепя за нещо, даже и дребно, малко, но от там се започва и после се издрапвам нагоре, бавно става но става. Сега въздухът ми не става за дишане дори. Казваш за огледалото- и това не става, поглеждам се в огледалото и не се харесвам, а аз съм егоцентрично копеле и винаги се харесвам. Като пребита съм и потънала в самосъжаление, което е отвратително, досега не ми се е случвало, а аз нямам полезен ход нито един, само страхове като глутница, омотани в заседнала топка и ръфат...
цитирай
8. landing - susona
08.10.2012 09:25
добър опит, знам че се опитваш да вкараш свеж хумор и не го мислеш сериозно, но имах съвсем удобен случай да пробвам, естествено без садо- мазо такъмите. Не знам дали изражението на изтерзана блудница привлича мъжете, но определено има някакъв нездрав интерес към мен, повече от обичайното. Пичът беше свестен, свободен, симпатяга, напорист, почти деветка и въпреки че изясних нещата предварително, не се отказа. Но предизвиква в мен единствено отегчено раздразнение и вяло безучастие, според случая. Накрая се отказа наритан и обиден, а аз- блокирана на скайп и във фейсбук :)) От което си отдъхнах, нали.. Не знам, мъжете не ме интересуват, май и жените не ме интересуват, изобщо хората са ми шумни, всеки го напъва да се изкаже. Обичам да ходя в гора, дърветата са така свежи и мълчаливи...
цитирай
9. landing - kite333,
08.10.2012 09:31
здравей мила! Хубаво си копирала моите думи, но те са за теб, аз въобще не съм въздушно- капкова личност, нито нежна душа. Мен като ме ритнат, ритам и аз, като ме ударят отвръщам. То и затова съм на тоя хал, мисля. Освен това навигацията ми е в отлично състояние, и знам не само на кой завой съм, а и кога е полагана маркировката на тоя завой. Просто не мога да тръгна и да се разкарам от него в момента, зациклила съм...
цитирай
10. landing - tit,
08.10.2012 09:35
знам, но не ми отърва да чакам.
цитирай
11. kite333 - Можеш ти, всичко можеш.
08.10.2012 09:46
Ако трябва потопи се в самосъжаление, сополи и тишина , пък после изплувай.
Ти знаеш най-добре.
цитирай
12. nicodima - Моят кон остаря и се строполи сам : ))...
08.10.2012 09:47
Всичко е въпрос на време...
Огледай се в хергелето и си избери нов, отначало с биричка пред тебе и академичен интерес, после... нещата сами стават... Слушай кака си!
цитирай
13. miasoul - най-трудната е част е да си простиш слабостта
08.10.2012 10:22
лично мен ме беше яд, че не съм гътнала коня собственоръчно...
после, след време, разбрах, че съм имала нужда от тъпия кон, защото ме караше да се харесвам.
после открих, че мога да бъда прекрасен човек и без коне или други говеда.
***
Всъщност ние сме такива, каквито сме, заради всичко, което ни се е случило някога. Щастливите мигове са перцата в крилете ни. Нещастията укрепват летателните ни мускули. Или се превръщат в камъка, който ни дърпа надолу. От нас си зависи.
***
Мисля, че си прекрасна! Успех с възкръсването!
цитирай
14. landing - "разбрах, че съм имала нужда от тъпия кон, защото ме караше да се харесвам"-
08.10.2012 14:14
ето това е. Някъде бях чела че когато губим една любов, всъщност страдаме за себе си, както сме изглеждали в очите на любмия. Аз въпреки че съм наясно за недостатъците на нашата връзка, спомена за които и сега ме докарва до лудост, безкрайно се ужасявам, че няма да срещна никой, който да ме обича и наполовина. Просто се усещам като поредната куха лейка, която нито знае какво иска, да не говорим, че няма идея как да го постигне- превърнах се в клише!
цитирай
15. landing - nicodima,
08.10.2012 14:20
nicodima написа:
Всичко е въпрос на време...
Огледай се в хергелето и си избери нов, отначало с биричка пред тебе и академичен интерес, после... нещата сами стават... Слушай кака си!


Смятам като за начало да отглеждам кокошки, имам болезнени контузии от тая езда... Како :)), ех тиии! Изхвърли труповете, напръскай с дезинфектант, направи място за новите неща, да има чисто място където да дойдат. Като те видя и мигом добивам мерак аз акъл да давам, кво нещо е животът- радост и тъга! Радвам се че се отби :))
цитирай
16. transformer - Виж какво,
11.10.2012 21:12
един ден той непременно ще съжалява! ;)
цитирай
17. landing - transformer,
12.10.2012 07:35
очаквах те. Да прочета някой от твоите брутално точни и възхитително дълги анализи и тва изречение (не че не ме чеше по егото :) ми дойде изненадващо... минимално :))
цитирай
18. transformer - @ Много мило, благодаря ти :)
14.10.2012 14:42
Съпреживях постинга ти, представих си как се чувстваш сега... и искрено се радвам, ако малко съм те "отлепила".
цитирай
19. beaustranger - Стотен опит да се доизкажа :)
22.10.2012 23:37
Отвори прекрасните си очи, погледни в себе си и открий, че си неповторима... красива, чаровна, умница, остроумница... Можеш и да си си самодостатъчна, не че е нужно да си си :)
Пожелавам ти целебното безразличие... то ще нарита всички страхове, Ландниг.
цитирай
20. beaustranger - Отвори прекрасните си очи, погл...
22.10.2012 23:38
Отвори прекрасните си очи, погледни в себе си и открий, че си неповторима... красива, чаровна, умница, остроумница... Можеш и да си си самодостатъчна, не че е нужно да си си :)
Пожелавам ти целебното безразличие... то ще нарита всички страхове.
цитирай
21. landing - beaustranger,
23.10.2012 10:19
Здравей, радвам се че си тук. Разбира се, всичко това е така, права си. Това не е краят на света, хората преживяват толкова по- ужасни неща. Но, мамка му, в момента си мисля че съм уникална и повече от мен никой не е обичал и никоя друга не е била обичана повече. И мен най- много ме боли. Трябва някак да излъжа сърцето си, че не съм права да мисля така, за да продължа. Най- лошото е че имам избор и сега съм като хероинов наркоман, ужасно е...
цитирай
22. elisaveta1va - Живях така, а скоро разбрах, че въобще не е било живот
13.11.2012 16:10
Живях в нещо, което беше болно и извратено. Беше като генетично мутирало и увредено от челен удар с ТИР едновременно. Обичах той да ме обижда, да се гаври с мен, да ме пренебрегва, унижава, да има друга и да ме ч*ка. Той обичаше да го прави защото е болен, а аз защото също съм извратена и не по-малко болна. Всичко това ме беляза завинаги. Аз никога няма да бъда същата, той ще си остане такъв. Аз няма защото се опитвам да си помогна. Две години живях в тая помия, стигнах до предверието на оня свят и тогава реших, че нещо не е наред. Бях ревала, неспала, ояла се и сякаш цяла вечност и сякаш нищо не е имало преди него. Разбирам объркването ти, разбирам емоцията ти, дори липсата на такава. Всяко нещо обаче трябва да се почувства и да се мине през него и както казва моят добър чичко психар - тези травми минават много бавно, но минават! Недей изпитва чувство на вина! Недей! Ти си чакала някой да вземе това решение! То е взето! Нормално е да гледаш от страни и да не искаш да скочиш пак на пистата. Аз гледам така вече почти година. Като дискавъри ми е! Гледам как се разбират и обичат хората, в супермаркета, на улицата, в колите си. Винаги двама, винаги!! Само аз сама. Ама не искам да сме двама все още. Не съм готова. Като те изхвърли тая въртележка и си ужулиш коленете, не бързаш. Първо трябва да се поопипаш, да се увериш, че всичко си е на мястото, да видиш какви и колко рани имаш, да се съхраниш, да се оправиш, та чак тогава да започнеш да набираш смелост и да се качиш отново. Иначе понякога ми става тъпо, друг път са ми толкова жалки и смешни. Хванали се за ръка и се чудят с какво да държат пазарските чанти. Жалки глупаци. Обаче искам и аз да съм жалка глупачка, просто не още! И през липсата на ток ще минеш, ако не включиш режим омраза- ок, но и да го задействаш не се срамувай! Всичко трябва да премине през теб за да ти мине! Винаги е най-тъмно преди изхода на тунела. Пиши ми, ако смяташ, че искаш да поговорим.
Постовете ти са страхотни!
цитирай
23. landing - elisaveta1va,
14.11.2012 09:48
леко не си ме разбрала. В името на коректността уточнявам, че аз никога не съм била унижавана, пренебрегвана, чукана и обект на гаври. Ако беше така, щеше да ми е много лесно. При мен ако настъпят самовнушения и излизане от пътя при хлъзгав път, то поне става под воя и съпровода на стоте ми вътрешни аларми, които вият на умрело и мира не ми дават, че се държа като глупачка.
Което ме прави с омачкани ламарини чат пат, но жива засега :)

Просто в един момент се променят взаимоотношенията- това е като да халосаш два предмета един в друг, ако са твърде леки-ще се разфърчат на сто посоки, ако единият е лек а другия- тежка гемия, вторият ще завърти първия в орбитата си и ще му огъне обръчите, ако и двамата са с тежка гравитация- току виж нещата се получат от космическа гледна точка, независимо от изригванията. Но понякога има странични обстоятелства, които пречат на това.

Просто трябва да разграничим кой е по важен- ние или партньора? Кой е константата? Кой е променливата? Накрая човек за какво се ражда, да си живее живота или да се разправя с простотиите на другите?...

Като ти чета коментара, разбирам че някои мъже в стабилна генетична родова памет не са помръднали и на милиметър в гънките и развитието си... И тогава се налага да се минава на енергоспестяващ режим.
Темата е необятна :))

цитирай
24. elisaveta1va - Ни най-малко не съм и помисляла
12.12.2012 16:10
Ни най-малко не съм и помисляла, че на теб са се случили тези неща. Те са се случили веднъж на мен:) поводът ни е различен, но тъгата и болката и размислите близки. Просто илюстрирах своя повод да се чувствам по подобен на твоя начин. При всичко казано и коментирано, моите акценти са по-скоро върху това, че е нормално всичко през което преминаваш и е болезнено и объркващо също колкото и нормално. Исках с много думи да кажа само - по различни причини не си сама, много сме и всички сме заедно:)
цитирай
25. landing - elisaveta1va,
13.12.2012 07:52
сега си чета коментара от преди месец и ми се струва леко агресивен. Изобщо не съм имала намерение да звуча така. Точно горделивостта, стремежа към отграничаване и напъните да докажа колко съм уникално различна от всичко живо околовръст ме доведоха до тая житейска писта. Урока, който трябва да уча, а именно смирението, ми е толкова непонятен колкото китайски йероглиф. Не знам кога ще го постигна и трябва ли въобще? Честно си признавам, не виждам никаква файда в смирението, предпочитам свободата. Свободата да пускаш нещата да минават през теб, да идват и да си отиват– и да знаеш, че всъщност нищо не може истински да наруши целостта ти.
цитирай
26. ddiaries - когато си ги писала тези 2 поста този и следващия
08.03.2013 10:46
.....жалко, че бях потънала в ангедония и социопатия- иначе щях да разбера какво се случва с теб и щях да дойда да се напием.
цитирай
27. zafirov - Свободата да пускаш нещата да ми...
24.07.2013 23:38
landing написа:
Свободата да пускаш нещата да минават през теб, да идват и да си отиват– и да знаеш, че всъщност нищо не може истински да наруши целостта ти.

Хубаво, но лично според мен, свободата да пускаш нещата може да се изтълкува и като нежелание да задържш нещото. Безкрайна тема, обаче ако се намери лек - ще се радвам да споделите, че и на мен ми е необходим.
цитирай
28. landing - Зафиров,
25.07.2013 12:08
ние не бяхме ли на ти :)? А на въпроса ти: моето все по- затвърждаващо се мнение е, че нещата или тръгват от самото начало, или не и няма смисъл да се бутат. И няма смисъл да се търси лек. За всичко сме си виновни самите ние, понеже хората около нас- аз мъже визирам, но това важи и за жените- се простират винаги в параметрите, които ние сме им задали в началото и всички опити да се орежат, после се наказват! Аз лично, кача ли един мъж на главата си и няма сваляне, освен да съборя покрива :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: landing
Категория: Лични дневници
Прочетен: 190789
Постинги: 34
Коментари: 528
Гласове: 4071
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол